Gaslucht in woning Lampreistraat Hoogvliet

Date:

Share post:

- Advertisement -

HOOGVLIET – Zondagavond werd de brandweer van Hoogvliet opgeroepen voor een hulpverlening voor een vreemde lucht in een pand aan de Lampreistraat. De brandweer verkende het pand, direct bleek het dat het om een gaslucht/lek ging. Eneco en de officier van dienst werden ter plaatse gevraagd.

Deze startte direct een meting, maar de resultaten bleken nogal uiteenlopend. Het pand moest dan ook ontruimd worden. Een ambulance is ter plaatse gevraagd voor de bewoonster die niet lekker was geworden.
Omdat de oorzaak niet gevonden kon worden werd de adviseur gevaarlijke stoffen van de DCMR met spoed gevraagd om metingen te verrichten. Uiteindelijk is de oorzaak in de kelder gevonden, het bleek om een lekkend campinggastoestel te gaan. Nadat deze werd afgesloten kon iedereen het pand weer in.

Foto’s : Robin Veerman / VRR112

- Advertisement -
Jeffrey Jacobs
Jeffrey Jacobs
Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

Gerelateerd