Een gewonde door keukenbrand

Date:

Share post:

SCHIEDAM – Op de Dr. Zamenhofstraat in Schiedam-Oost is zondagmiddag een vrouw licht gewond geraakt, zij had rook ingeademd. De vrouw was alleen thuis, toen er brand uitbrak in de keuken van het huis. Een oplettende buurman heeft direct de hulpdiensten gebeld, die als snel ter plaatse waren.

- Advertisement -

Na een korte tijd was de brand geblust. De schade in de woning is aanzienlijk. Ook andere omliggende woningen hebben rookschade opgelopen. De vrouw is met spoed naar het ziekenhuis overgebracht.

Foto’s : Robin Veerman / VRR112

- Advertisement -
Jeffrey Jacobs
Jeffrey Jacobs
Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

Gerelateerd