Bewoner red kat bij brand in Goudse woning

maandag 24 december 2012 19:01


Gouda – 
Een bewoner aan de Vlietpolderstraat in Gouda is kerstavond gewond geraakt na een brand in de keuken. De bewoonster had een pannetje op het vuur gezet en hoorde ineens vanuit de woonkamer geknetter uit de keuken. Er bleek een pan in de brand te staan en de bewoonster belde de brandweer.

Zij wist haar kat nog mee te nemen uit de woning en de keuen te ontvluchten. De brandweer was snel ter plaatse en bluste het brandje in de keuken. Omdat er een aantal personen rook hadden ingeademd werden zij behandeld door ambulancepersoneel. Één persoon werd uiteindelijk naar het ziekenhuis afgevoerd.

Foto’s : Marco van Bemmel (112HM)

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Bewoner red kat bij brand in Goudse woning
Schrijver:

 

 


Gouda – 
Een bewoner aan de Vlietpolderstraat in Gouda is kerstavond gewond geraakt na een brand in de keuken. De bewoonster had een pannetje op het vuur gezet en hoorde ineens vanuit de woonkamer geknetter uit de keuken. Er bleek een pan in de brand te staan en de bewoonster belde de brandweer.

Zij wist haar kat nog mee te nemen uit de woning en de keuen te ontvluchten. De brandweer was snel ter plaatse en bluste het brandje in de keuken. Omdat er een aantal personen rook hadden ingeademd werden zij behandeld door ambulancepersoneel. Één persoon werd uiteindelijk naar het ziekenhuis afgevoerd.

Foto’s : Marco van Bemmel (112HM)

 

Flinke brand verwoest schuur Curcumastraat Hoogvliet

Flinke brand verwoest schuur Curcumastraat Hoogvliet

Hoogvliet - Een flinke brand heeft donderdagavond een schuur van een woning aan de Curcumastraat in Hoogvliet volledig verwoest. Vlakbij de schuur stond een patatkraam met meerdere gasflessen. De brandweer liet vervolgens een extra blusvoertuig ter plaatse komen. De...

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!