Kachel veroorzaakt brand in woning Johannes Poststraat Gouda

zondag 9 juni 2013 11:45


Gouda – 
Door een kachel in een woning aan de Johannes Poststraat is zondagmiddag rond 13:00 brand ontstaan. De hulpdiensten, waaronder een dierenambulance werden met spoed opgeroepen nadat zij de melding ontvingen van een woningbrand.

Toen de brandweer met groot materiaal ter plaatse was gekomen bleek er in een woning op de eerste etage een kachel in brand te staan. Door snel optreden van de brandweerlieden bleef de brand slechts beperkt tot de kachel. Een bewoner is door de GGD nagekeken, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Een medewerker van de dierenambulance heeft een kat nagekeken die zich in de woning bevond, deze had na controle geen verdere behandeling nodig.

Foto’s : Marco van Bemmel

 

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Kachel veroorzaakt brand in woning Johannes Poststraat Gouda
Schrijver:

 

 


Gouda – 
Door een kachel in een woning aan de Johannes Poststraat is zondagmiddag rond 13:00 brand ontstaan. De hulpdiensten, waaronder een dierenambulance werden met spoed opgeroepen nadat zij de melding ontvingen van een woningbrand.

Toen de brandweer met groot materiaal ter plaatse was gekomen bleek er in een woning op de eerste etage een kachel in brand te staan. Door snel optreden van de brandweerlieden bleef de brand slechts beperkt tot de kachel. Een bewoner is door de GGD nagekeken, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Een medewerker van de dierenambulance heeft een kat nagekeken die zich in de woning bevond, deze had na controle geen verdere behandeling nodig.

Foto’s : Marco van Bemmel

 

 

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!