Vergeten pan na sluitingstijd veroorzaakt brand in winkel Strawinskiplein Rhoon

dinsdag 13 augustus 2013 07:45
12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW02.jpg


Rhoon –
In een winkel op het Strawinskiplein heeft maandagavond een klein brandje gewoed nadat er een vlam in de pan sloeg. De toegesnelde brandweer heeft het brandje weten te blussen en heeft het pand geventileerd. Omdat het niet zeker was of de brand was doorgeslagen naar het plafond heeft de brandweer een gat in het dak gemaakt om dit te controleren.

Omdat de winkel gesloten was op het moment dat de brand uitbrak heeft de politie contact gezocht met de eigenaar, deze bleek de pan met inhoud te zijn vergeten en sloot de winkel af na sluitingstijd. Omdat het isolatiemateriaal op het dak en in de muren in slechte staat waren had de brand uitgebreid geweest als deze niet ontdekt was. 

De brandweer heeft de gemeente en winkeleigenaren op de hoogte gebracht over de staat van het isolatiemateriaal. Bij de brand raakte er niemand gewond.

Foto’s : Kevin Schenk

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW01.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW02.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW03.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW04.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW05.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW06.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW07.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW08.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW09.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW10.jpg

 

 

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Vergeten pan na sluitingstijd veroorzaakt brand in winkel Strawinskiplein Rhoon
Schrijver:

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW02.jpg 


Rhoon –
In een winkel op het Strawinskiplein heeft maandagavond een klein brandje gewoed nadat er een vlam in de pan sloeg. De toegesnelde brandweer heeft het brandje weten te blussen en heeft het pand geventileerd. Omdat het niet zeker was of de brand was doorgeslagen naar het plafond heeft de brandweer een gat in het dak gemaakt om dit te controleren.

Omdat de winkel gesloten was op het moment dat de brand uitbrak heeft de politie contact gezocht met de eigenaar, deze bleek de pan met inhoud te zijn vergeten en sloot de winkel af na sluitingstijd. Omdat het isolatiemateriaal op het dak en in de muren in slechte staat waren had de brand uitgebreid geweest als deze niet ontdekt was. 

De brandweer heeft de gemeente en winkeleigenaren op de hoogte gebracht over de staat van het isolatiemateriaal. Bij de brand raakte er niemand gewond.

Foto’s : Kevin Schenk

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW01.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW02.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW03.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW04.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW05.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW06.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW07.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW08.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW09.jpg

 

12-08-13-Rhoon-Vlamidpan-Kevin-FFW10.jpg

 

 

 

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!