Kleine brand in keuken, bewoner in slaap gevallen Mijnsherenlaan Rotterdam

zondag 1 juni 2014 01:24

Rotterdam – Een man is zaterdagavond iets voor middernacht uur door de brandweer wakker geschud. In zijn woning aan de Mijnsherenlaan was hij in slaap gedommeld terwijl er nog eten op het vuur stond. De brandweer kwam met een grote ijzeren sleutel de woning binnen en trof de bewoner aan. Hij is snel naar buiten gebracht en gecontroleerd door ambulancemedewerkers op rookinhalatie. Al snel bleek een pannetje de oorzaak van de rookontwikkeling in de woning.

Het is niet bekend of de bewoner ook rookmelders had hangen. Het slachtoffer kon na de behandeling ter plaatse weer terug naar zijn woning toen deze rookvrij was gemaakt. Stichting Salvage zal de schade in de woning afhandelen voor de beste man.

Foto’s : Jeffrey Jacobs

IMG_0829gp IMG_0830gp IMG_0836gp IMG_0842gp IMG_0844gp IMG_0824gp

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Kleine brand in keuken, bewoner in slaap gevallen Mijnsherenlaan Rotterdam
Schrijver:

 

 

Rotterdam – Een man is zaterdagavond iets voor middernacht uur door de brandweer wakker geschud. In zijn woning aan de Mijnsherenlaan was hij in slaap gedommeld terwijl er nog eten op het vuur stond. De brandweer kwam met een grote ijzeren sleutel de woning binnen en trof de bewoner aan. Hij is snel naar buiten gebracht en gecontroleerd door ambulancemedewerkers op rookinhalatie. Al snel bleek een pannetje de oorzaak van de rookontwikkeling in de woning.

Het is niet bekend of de bewoner ook rookmelders had hangen. Het slachtoffer kon na de behandeling ter plaatse weer terug naar zijn woning toen deze rookvrij was gemaakt. Stichting Salvage zal de schade in de woning afhandelen voor de beste man.

Foto’s : Jeffrey Jacobs

IMG_0829gp IMG_0830gp IMG_0836gp IMG_0842gp IMG_0844gp IMG_0824gp

 

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!