Uitslaande brand verwoest flatwoning Burgemeester de Zeeuwstraat Ridderkerk (video)

donderdag 12 februari 2015 01:14

Een uitslaande brand heeft woensdag tegen het einde van de avond een woning aan de Burgemeester de Zeeuwstraat in Ridderkerk verwoest. De brandweer trof bij het ter plaatse komen al een fel ontwikkelde brand aan de achterzijde van de woning aan. Niet veel later begaven de ruiten aan de voorzijde van de woning het ook.

Omdat er flink wat rook vrij kwam werd besloten om het betreffende en naastgelegen portiek te ontruimen. De brandweer was inmiddels al begonnen met de bluswerkzaamheden in het pand. Waardoor de brand is ontstaan is niet bekend. Wel raakte een woning boven het brandende pand ook zwaar beschadigd. Door de hitte van de vlammen braken ook die ruiten van de woning.

Ambulancepersoneel heeft een aantal personen gezien op klachten als rookinhalatie.. Er hoefde voor zover bekend niemand naar het ziekenhuis.N adat de woning was geventileerd konden de meeste bewoners na de instructie van de brandweer weer terug hun woningen in. Stichting Salvage zal de zorg verder op zich nemen.

Foto’s : Jeffrey Jacobs

DSC_5274kl DSC_5277kl

DSC_5279kl DSC_5280kl DSC_5287kl DSC_5290kl DSC_5296kl DSC_5299kl

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Uitslaande brand verwoest flatwoning Burgemeester de Zeeuwstraat Ridderkerk (video)
Schrijver:

 

 

Een uitslaande brand heeft woensdag tegen het einde van de avond een woning aan de Burgemeester de Zeeuwstraat in Ridderkerk verwoest. De brandweer trof bij het ter plaatse komen al een fel ontwikkelde brand aan de achterzijde van de woning aan. Niet veel later begaven de ruiten aan de voorzijde van de woning het ook.

Omdat er flink wat rook vrij kwam werd besloten om het betreffende en naastgelegen portiek te ontruimen. De brandweer was inmiddels al begonnen met de bluswerkzaamheden in het pand. Waardoor de brand is ontstaan is niet bekend. Wel raakte een woning boven het brandende pand ook zwaar beschadigd. Door de hitte van de vlammen braken ook die ruiten van de woning.

Ambulancepersoneel heeft een aantal personen gezien op klachten als rookinhalatie.. Er hoefde voor zover bekend niemand naar het ziekenhuis.N adat de woning was geventileerd konden de meeste bewoners na de instructie van de brandweer weer terug hun woningen in. Stichting Salvage zal de zorg verder op zich nemen.

Foto’s : Jeffrey Jacobs

DSC_5274kl DSC_5277kl

DSC_5279kl DSC_5280kl DSC_5287kl DSC_5290kl DSC_5296kl DSC_5299kl

 

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!