Kleine brand in magnetron Bermensteyn Bazuin Capelle aan den IJssel

zaterdag 7 november 2015 22:04

Capelle aan den IJssel – In een woning van serviceflat Bermensteyn aan de Bazuin heeft zaterdagavond een klein brandje gewoed door een magnetron. De brandweer kwam met spoed ter plaatse om de brand te blussen.

Ter plaatse bleek het brandje al gedoofd. Wel was er sprake van rook in de gallerij. De brandweer heeft vervolgens een ruitje ingetikt om te kunnen ventileren. De bewoonster is nagekeken op rookinhalatie maar was niet gewond.

image

image

image

image

image

image

image

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Kleine brand in magnetron Bermensteyn Bazuin Capelle aan den IJssel
Schrijver:

 

 

Capelle aan den IJssel – In een woning van serviceflat Bermensteyn aan de Bazuin heeft zaterdagavond een klein brandje gewoed door een magnetron. De brandweer kwam met spoed ter plaatse om de brand te blussen.

Ter plaatse bleek het brandje al gedoofd. Wel was er sprake van rook in de gallerij. De brandweer heeft vervolgens een ruitje ingetikt om te kunnen ventileren. De bewoonster is nagekeken op rookinhalatie maar was niet gewond.

image

image

image

image

image

image

image

 

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!