Kortsluiting zorgt voor brand in magnetron Haagwinde Capelle aan den IJssel

0

Capelle aan den IJssel – Zondagmorgen 28 augustus zijn de brandweer en politie even voor 09:30 uur opgeroepen voor een brand in een woning aan de Haagwinde.

Hier stond een magnetronoven met verse broodjes in brand. De brand was snel onder controle door de brandweerlieden waarna de woning geventileerd kon worden. Na een kleine 20 minuten was brandweer en politie klaar met de inzet.

Bij de brand zijn geen gewonden gevallen. De oorzaak is mogelijk kortsluiting in de magnetronoven.

Foto’s : Nieuws op Beeld

20160828100202.jpg

20160828100203.jpg

20160828100204.jpg

20160828100205.jpg

20160828100206.jpg

20160828100207.jpg

20160828100208.jpg