Bewoners onwel na koolmonoxide Scheldedal Capelle aan den IJssel

Date:

Share post:

Capelle aan den IJssel – Bewoners van een woning aan de Scheldedal zijn zaterdagavond mogelijk onwel geraakt door koolmonoxidevergiftiging. Een ambulance werd gebeld nadat iemand zich niet lekker voelde.

Ambulancepersoneel kwam ter plekke en alarmeerde de brandweer nadat hun koolmonoxidemelder af was gegaan. De aanwezigen werden uit de woning gehaald en een tweede ambulance kwam ter plaatse.

De brandweer heeft in de woning metingen verricht. Op het moment van schrijven is ons nog niet bekend of er daadwerkelijk koolmonoxide heeft gelekt. Koolmonoxidevergiftiging kan dodelijk zijn, het kan ontstaan door bijvoorbeeld een defecte CV-installatie of een oude geiser.

- Advertisement -
Jeffrey Jacobs
Jeffrey Jacobs
Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

Gerelateerd