Gewonde na brand in slaapkamer BAVO Poortmolen Capelle aan den IJssel

vrijdag 15 december 2017 20:04

Capelle aan den IJssel – Bij een brand in een slaapkamer van de BAVO aan de Poortmolen is vrijdagavond een lichtgewonde gevallen. Bij de brand kwam er rook vrij waardoor het slachtoffer deze inademde.

De brandweer was snel ter plaatse en had het kleine brandje snel onder controle. De bewoner van de betreffende kamer is door ambulancepersoneel nagekeken. De oorzaak van de brand wordt nog onderzocht. Kort geleden was er ook al een brand gemeld in hetzelfde gebouw.

 

Eigenaar/Oprichter Nieuws op Beeld

0 reacties

Gewonde na brand in slaapkamer BAVO Poortmolen Capelle aan den IJssel
Schrijver:

 

 

Capelle aan den IJssel – Bij een brand in een slaapkamer van de BAVO aan de Poortmolen is vrijdagavond een lichtgewonde gevallen. Bij de brand kwam er rook vrij waardoor het slachtoffer deze inademde.

De brandweer was snel ter plaatse en had het kleine brandje snel onder controle. De bewoner van de betreffende kamer is door ambulancepersoneel nagekeken. De oorzaak van de brand wordt nog onderzocht. Kort geleden was er ook al een brand gemeld in hetzelfde gebouw.

 

Auto verwoest door brand op Courzandseweg in Rotterdam

Auto verwoest door brand op Courzandseweg in Rotterdam

Rotterdam - In de nacht van woensdag op donderdag is rond middernacht een voertuigbrand gemeld aan de Courzandseweg op de Heijplaat. Ondanks het optreden van de brandweer kan de auto als verloren worden beschouwd. Het vuur heeft het voertuig volledig verwoest. Over de...

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!