zaterdag, mei 21, 2022
15.9 C
Rotterdam
zaterdag 21 mei 2022

Matras in brand bij zorginstelling BAVO Poortmolen Capelle aan den IJssel

- advertentie -

Capelle aan den IJssel – Dinsdagmorgen 6 november rond 11.00 uur ontstond in een slaapkamer van zorginstelling BAVO aan de Poortmolen in Capelle aan den IJssel brand. Het pand werd direct deels ontruimd.

In de slaapkamer was een matras in brand gevlogen. Hoe dit is gebeurd is niet bekend. De brand was snel geblust. Voor zover bekend raakte niemand gewond.

Foto’s : Jeffrey Jacobs

 

20181106115003.jpg

20181106115004.jpg

 


Heb jij een tip voor de redactie? Stuur ons een bericht, foto of filmpje via WhatsApp+31103070855 of Mailredactie@nieuwsopbeeld.nl


 

- Advertisement -

Laatste nieuws

- advertentie -
spot_img

Meest gelezen

Like ons ook op

9,411FansLike
640VolgersVolg
8,212VolgersVolg
- advertentie -