dinsdag, oktober 19, 2021
17.1 C
Rotterdam
dinsdag 19 oktober 2021

Magnetron in verzorgingshuis vat vlam Burgemeester van Reenensingel Gouda

Gouda – Dinsdagavond 25 december rond 18.10 uur is brand ontstaan aan de Burgemeester van Reenensingel in Gouda.

De magnetron van een bewoner van het verzorgingshuis vatte vlam. Het personeel hadden het vuur zelf gedoofd. Brandweer heeft nog een nacontrole gedaan. Niemand raakte gewond.

Foto’s : Duncan Kraaijer

20181225183203.jpg

20181225183204.jpg

20181225183205.jpg

20181225183206.jpg

20181225183207.jpg

Related Articles

Beroving was aanleiding voor dodelijke schietpartij Schiltmanstraat Rotterdam

0
Rotterdam - De 20-jarige Rotterdammer die op maandag 11 oktober werd doodgescohten in de wijk...

Dit is de mooiste raamdecoratie voor je slaapkamer

0
In de zoektocht naar nieuwe decoratie voor de slaapkamer zul je ontdekken dat je heel...

Veel hulpdiensten naar ongeluk Burgemeester Schalijlaan Capelle aan den IJssel

0
Capelle aan den IJssel - Een automobilist is dinsdagmiddag uit de bocht gevlogen op de...

Laatste Nieuws

Partner Content Dagblad010

Ernstig ongeval tussen vrachtwagen en tankwagen

Ernstig ongeval tussen vrachtwagen en tankwagen [...]

Inleveractie levert 442 wapens op in Rotterdam

Inleveractie levert 442 wapens op in Rotterdam [...]

Bewoners van duizend Rotterdamse straten vergroenen omgeving

Bewoners van duizend Rotterdamse straten vergroenen omgeving [...]

Kolenoverslag in Rotterdamse haven fors toegenomen

Kolenoverslag in Rotterdamse haven fors toegenomen [...]

Steeds meer leegte in de Tweebosbuurt

Steeds meer leegte in de Tweebosbuurt [...]

Stay Connected

9,411FansLike
640VolgersVolg
8,062VolgersVolg