Headlines Rockanje

Buren redden bewoners bij brand Nieuw Rockanjesedijk Rockanje


Buren hebben zondagavond net op tijd de bewoners van een woning aan de Nieuw Rockanjesedijk gewaarschuwd dat er brand was ontstaan. De buren waren in een naastgelegen paardenstal aan het werk en zagen het licht flikkeren. Ze gingen poolshoogte nemen en constateerden dat het er brand was ontstaan in de meterkast. Vijf bewoners waren op dat moment nog in de woning en lagen vermoedelijk te slapen.

De bewoners konden door de oplettendheid van de buren snel naar buiten worden gebracht maar hadden toch nog wat rook geïnhaleerd.  Drie van hen werden naar het ziekenhuis gebracht. Ook een redder had rook binnen gekregen. De brand is vermoedelijk ontstaan door kortsluiting. De woning is onbewoonbaar.

Reportage Handhaving

bikers-2
Heeft u dit bericht al gelezen? Bent u op de hoogte wat Handhavers voor werk doen? Nee? Dan raden wij u aan om deze reportage zeker te bekijken. Krijg een goed en duidelijk inzicht waar de Handhavers voor zijn!

Klik hier voor de reportage

Twitter