vrijdag, januari 21, 2022
4.1 C
Rotterdam
vrijdag 21 januari 2022

Gezin onwel door slecht uitgemaakte BBQ Othon Frieszpad Rotterdam

- advertentie -

Rotterdam – Een gezin is zaterdagmorgen onwel geworden doordat zij bedwelmd waren door Koolmonoxide. Hulpverleners rukten afgelopen nacht groots uit naar het Othon Frieszpad in de wijk Rotterdam Nesselande.

Het gezin had de avond ervoor de BBQ aan gehad en dacht dat deze uit was. Snachts is er rook van de BBQ de woning ingetrokken waardoor er koolmonoxide bleef hangen. Het gezin is met verschillende ambulances naar het ziekenhuis gebracht. In de loop van de ochtend konden zij weer naar huis.

Foto’s : Jeffrey Jacobs

- Advertisement -
spot_img
- Advertentie -
- Advertentie -

Laatste nieuws

- advertentie -
spot_img

Meest gelezen

Like ons ook op

9,411FansLike
640VolgersVolg
8,121VolgersVolg
- advertentie -