Brandweer red slapende bewoner uit woning vol rook Rubroekstraat Rotterdam

0

Rotterdam – De Rotterdamse brandweer heeft in de nacht van zaterdag op zondag 11 augustus een bewoner uit huis gered nadat er brand was ontstaan in de keuken. De brand ontstond in een woning aan de Rubroekstraat.

De brand welke was ontstaan in de keuken zorgde voor veel rook. Bij binnentreding van de brandweer bleek de bewoner nog te liggen slapen. Hij werd uit het huis gehaald door de spuitgasten en is met rookinhalatie naar het ziekenhuis gebracht. Ook de buurvrouw met twee kinderen zijn uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.

De brand zelf was snel geblust. De oorzaak van de keukenbrand is niet bekend.

Foto’s : AS Media De Beeldmakelaar