Aangebrand maaltijd zorgt voor uitruk brandweer

0
Foto's: Remco Gerritsen

Gouda – Maandagavond ging het koken van het avondeten niet zoals gepland in een woning aan de Ronsseweg. Het eten stond iets te lang op het vuur en brandde dusdanig aan dat de brandweer werd gealarmeerd.

Het incident vond even na zeven uur plaats. Met het idee dat er sprake was van een woningbrand kwamen politie en brandweer met spoed ter plaatse. Ze troffen al snel de oorzaak van het euvel aan in een keuken van een woning.

Er was dus gelukkig geen sprake van daadwerkelijke brand, waarop de hulpdiensten weer retour konden.