Gewonde bij brandje in woning Bergselaan Rotterdam

0

Rotterdam – Een bewoner van een woning aan de Bergselaan is vannacht lichtgewond geraakt nadat er brand in de keuken was uitgebroken. Door een nog onbekende oorzaak ontstond er brand in de keuken en ontstond er rookontwikkeling. De bewoner ademde dit in en raakte daardoor lichtgewond.

De brandweer was snel ter plaatse en heeft het kleine brandje snel kunnen blussen. Hoe groot de schade is, is niet bekend. De bewoner was gelukkig op tijd gewekt door een rookmelder. Een ambulance heeft de bewoner naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft de woning laten afsluiten.