Hond overleden na brand in houten chalet Oosteinde Moordrecht

zondag 17 mei 2020 04:21

Moordrecht – Zondagmorgen 17 mei rond 2.15 uur is brand ontstaan in houten chalet op een bungalowpark aan het Oosteinde in Moordrecht. De brand zou zijn ontstaan in het woongedeelte van het chalet. Door de brand in het chalet is de hond van de bewoners om het leven gekomen.

Omdat niet zeker was of er sprake was van slachtoffers werden er naast twee ambulances ook een traumahelikopter ingezet. Al snel bleek dat de bewoners van het chalet het huisje op tijd wisten te verlaten. Ze zijn opgevangen door ambulancepersoneel en gecontroleerd op rookinhalatie.

De schade in het chalet is groot, de binnenkant is grotendeels verwoest. De bewoners van het huisje zijn overgebracht naar het politiebureau voor een verklaring. De brandweer zal later op de dag onderzoek laten verrichten naar de oorzaak van de brand.

Foto’s : AS Media Jeffrey Jacobs

20200517041860.jpg

20200517041861.jpg

20200517041862.jpg

20200517041863.jpg

20200517041864.jpg

20200517041865.jpg

20200517041866.jpg

20200517041867.jpg

20200517041868.jpg

20200517041869.jpg

20200517041870.jpg

 

0 reacties

Trackbacks/Pingbacks

  1. Flinke brand in chalet bij vakantiepark Klein Moordrecht aan de Oosteinde te Moordrecht – 112 Groene Hart - […] Nieuws op Beeldhttps://nieuwsopbeeld.nl/2020/05/17/hond-overleden-na-brand-in-houten-chalet-oosteinde-moordrecht-2/ […]

Hond overleden na brand in houten chalet Oosteinde Moordrecht
Schrijver:

 

 

Moordrecht – Zondagmorgen 17 mei rond 2.15 uur is brand ontstaan in houten chalet op een bungalowpark aan het Oosteinde in Moordrecht. De brand zou zijn ontstaan in het woongedeelte van het chalet. Door de brand in het chalet is de hond van de bewoners om het leven gekomen.

Omdat niet zeker was of er sprake was van slachtoffers werden er naast twee ambulances ook een traumahelikopter ingezet. Al snel bleek dat de bewoners van het chalet het huisje op tijd wisten te verlaten. Ze zijn opgevangen door ambulancepersoneel en gecontroleerd op rookinhalatie.

De schade in het chalet is groot, de binnenkant is grotendeels verwoest. De bewoners van het huisje zijn overgebracht naar het politiebureau voor een verklaring. De brandweer zal later op de dag onderzoek laten verrichten naar de oorzaak van de brand.

Foto’s : AS Media Jeffrey Jacobs

20200517041860.jpg

20200517041861.jpg

20200517041862.jpg

20200517041863.jpg

20200517041864.jpg

20200517041865.jpg

20200517041866.jpg

20200517041867.jpg

20200517041868.jpg

20200517041869.jpg

20200517041870.jpg

 

Uitslaande brand legt schuur in as Molenstraat Born

Uitslaande brand legt schuur in as Molenstraat Born

Born - Zaterdagavond 6 juni rond 20.25 uur was een grote brand ontstaan in een schuur aan de Molenstraat in Born. Het gaat om een schuur achter een woonhuis die in lichterlaaie stond. Door het de brand komt kwam veel rook vrij. Hoe de brand in schuur is onstaan is nog...

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!