Woning ontruimd vanwege brand in keuken Meindert Hobbemastraat Capelle aan den IJssel

woensdag 15 juli 2020 10:11

Capelle aan den IJssel – Woensdagmorgen 15 juli rond 9.45 uur was brand ontstaan in een keuken van een woning aan de Meindert Hobbemastraat in Capelle aan den IJssel.

De bewoners roken een brandlucht en zagen rook vorming ontstaan. De brandweer werd ingeschakeld om onderzoek te doen. De bewoners waar onder ook kinderen konden veilig de woning verlaten. De oorzaak bleek te zitten in een magnetron die aan het doorbranden was.

Foto’s : AS Media

20200715100760.jpg

20200715100761.jpg

20200715100762.jpg

20200715100763.jpg

20200715100764.jpg

20200715100765.jpg

 

0 reacties

Woning ontruimd vanwege brand in keuken Meindert Hobbemastraat Capelle aan den IJssel
Schrijver:

 

 

Capelle aan den IJssel – Woensdagmorgen 15 juli rond 9.45 uur was brand ontstaan in een keuken van een woning aan de Meindert Hobbemastraat in Capelle aan den IJssel.

De bewoners roken een brandlucht en zagen rook vorming ontstaan. De brandweer werd ingeschakeld om onderzoek te doen. De bewoners waar onder ook kinderen konden veilig de woning verlaten. De oorzaak bleek te zitten in een magnetron die aan het doorbranden was.

Foto’s : AS Media

20200715100760.jpg

20200715100761.jpg

20200715100762.jpg

20200715100763.jpg

20200715100764.jpg

20200715100765.jpg

 

Wederom ongeval op motorcrossbaan Bleiswijk

Wederom ongeval op motorcrossbaan Bleiswijk

Bleiswijk - Op de motorcrossbaan in Bleiswijk is wederom een motorcrosser gewond geraakt. De crosser ging onderuit en heeft daarbij dusdanige verwondingen opgelopen dat de brandweer ter plaatse moest komen voor tilassistentie. Het slachtoffer moet met een bergingsbak...

Share This

Deel dit!

Deel het bericht met al je vrienden!