Geen ambulance beschikbaar, fatbikers naar ziekenhuis Winston Churchilllaan Spijkenisse

Op de Winston Churchilllaan in Spijkenisse kwamen twee minderjarige met een fatbike met elkaar in botsing op het fietspad. Na 40 minuten was nog altijd geen ambulance beschikbaar. De slachtoffers werden daarop in auto’s van burgers onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gebracht.

Een van de meisjes viel meerdere keren weg en had hoofdletsel. Uit voorzorg werd een AED gepakt, maar deze hoefde niet te worden gebruikt. Vervoer per politiebus was niet haalbaar vanwege de noodzaak tot nekstabilisatie bij beide slachtoffers.

Klik hier om meer foto’s te bekijken.