Een contact center software dat de ervaring van iedereen verbeterd. Dat is de visie van ons bij QuandaGo. Een flexibel Connected Experience Platform als een oplossing via de cloud. Door middel van onze software bieden wij een innovatieve oplossing voor klantenservices voor het vinden van klanteninformatie en het verbeteren van contact met klanten zelf. QuandaGo ondersteunt bedrijven op het gebied van call center software. Lees hier meer over in dit artikel.
Waarom een goede software belangrijk is
Bij QuandaGo begrijpen wij het belang van een goede klantenservice als geen ander. Door middel van goede communicatie en een fijn te gebruiken website komen klanten vaker terug en wordt de loyaliteit versterkt. Daarnaast verbetert het de kans dat een klant de website of het bedrijf gaat aanraden bij anderen en zo door.
Door middel van dit netwerk op te bouwen hoef je minder geld uit te geven aan advertenties voor meer verkeer op je website. Daarom bieden wij een innovatie software als oplossing voor klantenservices.
QuandaGo ondersteunt bedrijven op het gebied van call center software. Onze software biedt flexibele afname-varianten en pay-as-you-go tarieven. Daarnaast zorgt het open ecosysteem ervoor dat de software geïntegreerd kan worden in allerlei verschillende platforms. Door Artificial Intelligence voorspelt het systeem de reacties van klanten waardoor je sneller en doelgerichter kan reageren op de klant. Niet alleen bespaart dit geld maar ook veel tijd.
Door middel van informatie over klanten te bieden wanneer dit nodig is zorgt onze software ervoor dat je alle informatie klaar hebt staan bij een gesprek. Daarnaast wordt deze informatie over klanten in een beschermde omgeving bewaart waardoor je bedrijf voldoet aan alle huidige wetten en regels.
Deze informatie kan ook gebruikt worden om klanten artikelen en aanbiedingen aan te bieden bij producten die relevant zijn voor hun en zo over het algemeen de ervaring van de klant te verbeteren.
Wat QuandaGo voor jou kan betekenen
Door middel van deze software kan je als bedrijf de infrastructuur van informatie sterk verbeteren. Betere communicatie, snellere informatie en gerichte antwoorden zorgen voor een klantenservice waar je trots op kan zijn. Daarnaast bespaar je ook nog eens geld op reclame en advertenties. Een goede klantenservice is van belang bij elk modern bedrijf en bij QuandaGo hebben wij hier onze software speciaal voor ontwikkeld.
Ben je benieuwd naar wat wij bij QuandaGo voor je kunnen betekenen? Neem dan gerust contact op met ons bedrijf. Wij bieden ook een demoversie van het programma aan zodat je als bedrijf de werking van de software kan uitproberen. Als dit bevalt kan je vervolgens overschakelen op de betaalde versie. Ons programma is ontworpen om de beste assistentie te bieden bij contact centers en de bezoekers van je website blij te houden!