zondag, december 5, 2021
5.4 C
Rotterdam
zondag 5 december 2021

Zakelijk verhuizen, zo doe je dat

Bij een zakelijke verhuizing komt veel kijken. Het is dan iets minder stressvol dan een privé verhuizing, maar je moet toch aan veel zaken denken. Vooral aan zaken die je niet bij een privé verhuizing hebt. Hieronder vind je een aantal tips om een zakelijke verhuizing goed te organiseren. Een tip van de sluier: begin zo vroeg mogelijk met plannen! Dan sta je al tien stappen voor.

Een datum prikken

Een datum is enorm belangrijk voor een verhuizing, en dan vooral voor een zakelijke verhuizing. Zorg dat de datum niet al te snel is, anders moet je te veel doen in een korte tijd. Als je de datum weet kun je daar naartoe gaan plannen. Heb je een keuze voor een datum? Zorg dan dat deze datum zo’n drie maanden is verder ligt. Die tijd heb je echt wel nodig om alles in goede banen te leiden.

Een planning maken

Als je de datum hebt, kun je een planning maken. Neem hier de tijd voor! Wanneer moet wat ingepakt zijn en hoeveel tijd gaat het kosten om het hele kantoor leeg te halen? En, wat moet er nog gebeuren op de nieuwe locatie? Als de planning af is, zal dat een goed gevoel geven! Kom maar op met de verhuizing!

Personeel inlichten

Nog een belangrijk onderdeel is dat je je personeel goed en ruim van tevoren inlicht. Zo weet iedereen precies waar ze aan toe zijn. Verwacht je dat het personeel zijn/haar eigen spullen inpakt? Geef dit dan ook duidelijk aan, zodat ze dit van tevoren weten. Geef aan wanneer ze hier dozen voor krijgen en wanneer alles ingepakt moet zijn. Zo kan iedereen zelf inschatten hoe lang ze nodig hebben voor hun spullen! Dit is ook een goed moment om een aantal vrijwilligers op te roepen om te helpen met de overige spullen. Er zijn vast een aantal mensen die het geen probleem vinden om een paar uurtjes te helpen inpakken.

Belangrijk is ook dat je duidelijk vermeldt dat iedereen op de doos zijn of haar naam moet zetten met een omschrijving wat er in zit. Zo voorkom je later gedoe. De verhuizers zullen de dozen naar de nieuwe locatie brengen, maar dan staan ze natuurlijk niet geordend als er niks op staat. Het bespaart veel tijd als je er wat gegevens op zet.

Montageservice? Handig!

Handig is dat je bij zakelijk verhuizen ook kunt kiezen voor een montageservice. Dat is handig, want dan hoef je dit niet zelf met je collega’s te doen! Door gebruik te maken van een montageservice neem je veel werk uit handen en kan het personeel gelijk alle dozen uitpakken in opruimen.

Bij een zakelijke verhuizing komt dus veel kijken, het is daarom handig om te kiezen voor een ervaren verhuisservice. Zo is de zakelijke verhuizing in goede handen.


Dit betrof een gesponsord artikel
Deze inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de hoofdredactie van Nieuws op Beeld.


Dit artikel is geen redactioneel artikel, maar een advertorial. Mocht je ideeën met ons willen delen over deze vorm van adverteren, dan horen wij dat graag. Hierover kun je met ons in gesprek via Adverteren


 

- Advertisement -
- Advertentie -
- Advertentie -

Laatste nieuws

- advertentie -

Meest gelezen

Like ons ook op

9,411FansLike
640VolgersVolg
8,113VolgersVolg
- advertentie -