
Rotterdam – Een 17-jarige Ier heeft woensdag 14 augustus 2013 omstreeks 01.30 uur zijn reis te voet verder moeten ondernemen. Bij een controle op de A13 ter hoogte van Rotterdam bleek dat hij zonder geldig rijbewijs reed. Hij viel op omdat hij tijdens het rijden zat te bellen. Als hij de opgelegde boete van 502 euro en de sleepkosten van 160 euro heeft voldaan, krijgt hij zijn auto weer terug.


